niedziela, 6 lipca 2014

Liebster Blog Awards

O co w tym chodzi? 



Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań.


Nie wolno nominować bloga , który Ciebie nominował.

Dostałam meeega dużo nominacji i, niestety, dosyć długo je ignorowałam, bo nie miałam czasu nawet, żeby pisać rozdziały. Ale obiecałam, że nadrobię i nadrobiłam. No, oprócz tych starszych niż rok, bo nie chciało mi się już grzebać dalej ;) Oczywiście serdecznie dziękuję wszystkim, bo to oznacza, że podoba wam się to co piszę. Ale ja sama nikogo nie nominuję, bo wszyscy, których blogi czytam zapewne już są lub byli nominowani.
No to jedziem z tym

Nominacja od Em :3
1 Piszesz bloga z nudów, czy sądzisz że to twoje powołanie? 
Ani to, ani to. Blog to taka odskocznia od moich problemów i porażek.

2 Skąd pomysł na bloga?
Zawsze był w głowie, dlatego dość łatwo mi się pisze i nie poddałam się od tak długiego czasu. Bo historia jest wymyślona, trzeba ją tylko napisać.

3 Podoba ci się twój blog?
No, nawet. To takie moje dziecko <3

4 Co byś w nim zmienił/a ?
Pierwsze rozdziały. MASAKRYCZNIE mi się nie podobają.

5 Jak często na niego wchodzisz?
Często, ale raczej tylko sprawdzam czy nie ma nowych komentarzy.

6 Co sprawia że masz wenę ?
Czytanie innych blogów. Loks, wiesz o czym mówię ;)

7 Często masz zanik weny ?
Często. Zdarza się, że mam pomysł, siadam do bloga, zaczynam pisać i... Zamykam laptopa po jednym zdaniu.

8 Lubisz czytać cudze blogi?
Zależy kiedy i jakie. Ogólnie nie lubię czytać. Ale jest kilka naprawdę interesujących, które czytam z przyjemnością.

9 Dużo blogów zostaje zawieszanych bądź usuwanych, czy twój skończy tak samo ?
Nigdy, dzieci się nie usuwa!

10 Jak długo jesteś blogerem ?
Całe życie ;)

11 Jak zaczynałeś/aś?
Od beznadziejnego bloga na onecie, tudzież na forach poświęconych IŚ z milionem błędów, brakiem jakiegokolwiek ogarnięcia i składni.

Nominacja od Sandra M
1. Twoja ulubiona książka?
"Igrzyska Śmierci" oczywiście.

2. Co Cię zainspirowało do założenia bloga?
Duża ilość pomysłów, wymyślanych najczęściej podczas czytania.

3. Plany na przyszłość?
Studia informatyczne? Coś takiego.

4. Nie możesz się obejść bez...
Butów do biegania. Zawsze i wszędzie.

5. Twój najpiękniejszy sen?
Mieszkałam w skale razem z moim opiekunem i bratem. W końcu zalało nas tsunami, ale weszliśmy na samą górę skały, a wtedy nasz opiekun skoczył w wodę i się zabił. Potem zobaczyłam nadjeżdżający pociąg i obudziłam się zakrwawiona w sali szpitalnej z jednym łóżkiem i automatem z jellybeansami. Chciałam te karmelowe, a były na samym końcu. I im więcej monet wrzucałam, tym bardziej się oddalały... A miałam na nie taką ochotę ;__; Wiem, dobra faza pis joł.

6. Czy chciałabyś/chciałbyś w przyszłości napisać książkę? Jeżeli tak, to o czym?
Nie nadaję się do pisania, ej.

7. Wymarzony prezent?
Chyba wycieczka dookoła świata.

8. Masz anioła stróża, jak każdy z nas. Jak myślisz , jak ma na imię? Lub jak byś go nazwała/nazwał? 
Zbyszek. I nie, nie wiem dlaczego.

9. Czy, gdy piszesz lubisz coś jeść? Jak tak, to co?
Zawsze lubię coś jeść >.< SŁODYCZEE

10. Ulubiony kolor?
Czerwony.

11. Co rozśmiesza Cię najbardziej?
Moi koledzy :D

Nominacja od zuziko45
1. Co Cię zainspirowało do napisania bloga ?
Może będę pomijać pytania, które były.

2. Masz jakąś fobię ? Jaką ?
Boję się traktorów i maszyn rolniczych ogółem + koparki. Tak, teraz się śmiejcie -_-

3. Ulubiony kolor ?
Było.

4. Jakie książki, które dotąd przeczytałaś, najbardziej Cię urzekły ?
IŚ, Niezgodna, Dowód, Metro 2033, Forrest Gump

5. Czy pisząc tekst masz wielki trudności z interpunkcją, bądź ortografią ? 
Wiadomo, chociaż ostatnio i tak jest lepiej.

6. Czytasz inne blogi , nie tylko o tematyce Igrzysk ? 
Raczej mi się nie zdarza. No, chyba, że te o tematyce fit.

7. Jakiej muzyki słuchasz ? 
Teraz głównie rap.

8. Czy wierzysz w baśniowe stworzenia np. Jednorożce ? ;D 
Nie zdarzyło mi się spotkać >.<

9. Podoba Ci się Twój blog ? 
Byłooo.

10. Potrafiłabyś opisać siebie w 5 zdaniach ?
Pięć. Zdań. To. Za. Dużo.
Nie no, ogólnie jestem osobą upartą, konsekwentną, skoncentrowaną na celu. A poza tym dosyć wredną bałaganiarą, która boi się kontaktów z innymi ludźmi, ale jak już się zaznajomi, to wyjść od nich nie może.

Nominacja od Paulla K
1. Co inspiruje Cię w tworzeniu rozdziałów?
.

2. Ile rozdziałów planujesz na swoim blogu?
Nie wiem nawet ile mam ich teraz. Coś koło 50... Nie wiem. Zależy ile zajmie mi opisanie historii do końca.

3. Od ilu lat/miesięcy piszesz?
Chyba dwa lata z kawałkiem, wliczając oczywiście roczną przerwę, przez którą się nie odzywałam. Przepraszam ;(

4. Ulubiony film?
"Zielona Mila", "Skazani na Shawshank" i dużo bajek Disneya ;)

5. SŁuchasz wielu gatunkó, czy ograniczasz się do jednego?
Na moim telefonie jest wszystko od dubstepu, przez klasyczną, po metal. Ale przewaga rapu zdecydowanie.

6.Jaka jest twoja rada, by wytrwa do końca historii?
Nie pisz, jeżeli nie masz do końca pomysłu i jeśli nie lubisz postaci. Nie można pisać bloga, żeby pisać bloga. Bloga pisze się z serca, żeby przekazać historię z głowy. Każdy inny sposób pisania prędzej czy później upadnie.

7. Masz słomiany zapał, czy raczej kończysz wszystko co zaczęłaś/ąłeś?
Jak na razie wszystko zmierza do szczęśliwego końca. A ja się nie poddaję.

8. Jest jakiś blog który inspiruje cię do pisania twojej historii?
Patrz POLECANE ;)

9.Czy jest jakis bloger który jest twoim"idolem", chcesz kiedyś pisać tak jak on?
No, Loks i xdemonicole. Dajcie mi wasze mózgi :C

10.Lubisz horrory?
Uwielbiam :D

11. Masz jakąś fobię?
Nie wracajmy do tematu...

Nominacja od Snookey
1. Kim chciałeś/aś zostać, jak byłeś/aś dzieckiem?
Weterynarzem, piosenkarką, tancerką... Dużo tego było.

2. Jakie jest twoje najwcześniejsze wspomnienie?
Jak miałam 2 tygodnie i włożyłam nosek do trąbki różowego słonika stojącego przede mną. Wiem, rzygam tęczom :3

3. W eurobiznesie, pokerze, w ruletce gra do końca czy odejście od stołu jak zaczyna się przegrywać?
Zawsze do końca!

4. Od czego zaczynasz dzień?
Od biegu. Najczęściej ok 7 km, chyba, że mam na ósmą, to mniej.

5. Ulubiona pojedyncza książka?
"Forrest Gump"

6. Czy masz do czegoś sentyment?
Tak, do pewnego miejsca. Ale nie powiem ;>

7. Za czym tęsknisz?
Za kilkoma osobami z wymiany.

8. Czy gdybyś mógł/mogła podróżować w czasie, do jakich lat byś się cofnął/ęła?
Dinożaury ^^

9. Co natchnęło cię do pisania?
.

10. Jaką nadludzką mocą chciałbyś dysponować?
Zatrzymywanie czasu. Tylko tak, żebym ja się mogła poruszać :>

11. Podaj swój ulubiony cytat.
"Nie możesz stać się numerem jeden z dnia na dzień, nawet w przeciągu kilku lat... Będziesz przegrywać wiele biegów i musisz to zaakceptować, wyciągnąć z tego wnioski i wierzyć, że następnym razem wygrasz, biorąc pod uwagę to, że masz szansę następnym razem znów przegrać... Cały czas musisz wierzyć, że następny raz wygrasz... Aż do dnia, gdy to się stanie."  - Paula Radcliffe
Nominacja od Marvel :
1. Czy grasz na jakimś instrumencie?
Trochę na gitarze.

2. Jak nazywa się Twoja ulubiona piosenka?
"Pamiętam" - Grammatik

3. Czy masz swój ulubiony serial? Jaki?
Doktor House

4. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
.
5. Jaka jest Twoja ulubiona lekcja?
Informatyka.

6. Jak często irytują Cię ludzie?
Cały czaas >.<

7. Wolisz noc, czy dzień?
Dzień.

8. Z czego składa się Twoja ulubiona pizza?
Kurczak, pieczarki, ser, szynka... Różnie ;)

9. Co Cię teraz martwi?
Że mam niedługo Mistrzostwa Polski, a nie chce mi się trenować w ogóle :<

10. Jak zazwyczaj spędzasz weekendy?
Trenuję. Siłownia, bieganie, strzelanie (tak bardzo łucznictwo)

11. Jaki jest Twój ulubiony film?
Byłoo.


I tak w ogóle to zmieniłam szablon, bo potrzebowałam odmiany. Serio. Nie wiem czy lepiej czy nie, piszcie co uważacie, najwyżej zmienię z powrotem. Dodam specjalną zakładkę LBA i następnym razem po prostu odpowiem na pytania tam. A nowy rozdział już kończę, także chyba jednak będzie niedługo. Pozdraawiam Was :*

6 komentarzy:

  1. Już się cieszyłam, że rozdział, ale nie ;( Smutno, ale już kończysz ;) Nie śpię, bo czekam. Awwwwwwwwww... Traktory, Zielona Mila, gitarka, łucznictwo... Fajno tak poczytać. Ale teraz na serio, czemu traktory o.O ? :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupia jestem i zapomniałam, że szablon mi się podoba, ale nie lubię tego kołnierza. amen

      Usuń
    2. Ok, szablon to sprawa przejściowa i pewnie będzie się jeszcze zmieniał.

      A dlaczego traktory? Nie wiem. Jak byłam mała to zawsze przed nimi uciekałam xD A dziadek mojej koleżanki raz włożył rękę w kombajn, i co? Nie ma ręki teraz. Moje uprzedzenia są w pełni uzasadnione ;)

      Usuń
    3. Lubię jak są zmiany ;) Tak czytam i chyba masz rację - niebezpieczeństwo wszędzie zwłaszcza w traktorach <3

      Usuń
  2. Szablon fajny chociaż przyzwyczaiłam się do starego, ale trzeba przyznać że ten nowy ma to coś:-) Swoją drogą ciesze się że zostałaś przy fiolecie.

    Te traktory to jednak zastanawiają;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeżywałam szok.. Wchodzę, patrzę. Czy to nowa notka? Nie;( Trudno, pisz spokojnie, zaczekamy. Miło się czegoś o tobie dowiedzieć. Nowy szablon- podoba mi się, chociaż jestem przyzwyczajona do starego;)

    OdpowiedzUsuń