poniedziałek, 21 stycznia 2013

O Drugiej Części słów kilka + Liebster Awards II

LIEBSTER AWARDS II

Ok, wreszcie się zebrałam i odpowiadam na resztę pytań zadanych mi przy nominacji do Liebster Awards. Dziękuję bardzo wszystkim sześciu osobom, które mnie nominowały. Pytania Naomi. są gdzieś daleko w archiwum, a teraz sprostam tym pozostałym 55. Będę omijać pytania, które już wystąpiły. Nominowały mnie:

Eleine:
1. Co cię inspiruje?
Zwykle opisuję to co wymyślę podczas bezsennych nocy i to, co mi się przyśni. Czasami warto dać umysłowi samemu wymyślać, wtedy historie są najciekawsze.

2. Od jak dawna piszesz opowiadania?
Jak miałam 4 lata napisałam pierwsze. A potem to już okazyjnie,

3. Twoja ulubiona książka, film i dlaczego?
Książka to na pewno "Igrzyska Śmierci", a film - "Zielona Mila". "Igrzyska" lubię dlatego, że dzięki nim wróciłam do mojej wielkiej pasji, jaką jest łucznictwo, po roku przerwy. Czytając opisy Katniss pomyślałam, że też bym postrzelała :) A filmu nie potrafię wytłumaczyć, po prostu jest smutny.

4. Masz w kieszeni 1000 złotych i jesteś w centrum handlowym, co kupujesz?
Spodnie. Spodnie są bez wątpienia moim małym "kuku na muniu".

5. Lubisz deszcz? Jeśli tak, to dlaczego?
Lubię, bo daje fajną atmosferę. Można się skupić i odprężyć przy uderzaniu kropelek o parapet.

6. Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej. Dotychczas słuchałam tylko rocka i metalu, ale odkąd narzuciłam sobie taki, a nie inny plan treningowy do mojego repertuaru musiały dojść szybsze kawałki.

7. Okazuje się, że możesz wybrać nadprzyrodzoną moc. Jaką wybierasz?
Oddziaływanie na innych, kierowanie ich emocjami.

8. Czy jesteś podobna do głównej bohaterki swojego opowiadania?
Na pewno się taka trochę stałam. Wymyśliłam Emily jako lepszą wersję siebie, a przynajmniej taka była na początku. Na pewno podniosłam moją sprawność fizyczną, a także nauczyłam się jako tako rzucać nożami, strzelam z łuku już wyczynowo. Jeżeli chodzi o charakter, to jednak mam nadzieję, że zupełnie taka sama nigdy się nie stanę.

9. Gdybyś miała okazję spełnić swoje 2 największe marzenia, co byś zrobiła?
Wygrałabym olimpiadę, dałabym sobie talent do śpiewania.

10. Gdzie chciałabyś mieszkać i dlaczego?
W Kanadzie, bo nie jest ciepło, nie jest też jakoś strasznie mroźnie. Moje klimaty.

11. Ulubiony kolor?
Czarny.

Amy Moore:

3. Czy ktoś inspiruje Cię do pisania bloga?
Tak, moi czytelnicy :)

4. Gdzie spędziłaś ostatnie wakacje? 
Byłam w Chorwacji.

5. Co lubisz robić w zimowe wieczory?
Pisać i ćwiczyć. Nie lubię siedzieć bezczynnie.

6. Jakie są twoje ulubione sporty?
Na pewno łucznictwo. A tak, to biegi narciarskie i skoki. Lubię też siatkówkę, tennisa i piłkę ręczną.

7. Co robisz w wolnym czasie?
Najczęściej ćwiczę ;)

8. Kawa vs. herbata?
Herbata.

9. Czekolada vs. żelki?
Żelki *omnomnom* :3

10. Którą z pór roku lubisz najbardziej?
Wiosnę :D

11. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
Lew. Mój znak zodiaku.

Yaela:

2. Lubisz szkołę? Lub swoją pracę?
Szkołę najchętniej bym rzuciła ;)

3. Za co lubisz swoją ulubioną postać książkową/filmową?
Za poczucie humoru, twardy charakter i nie poddawanie się w żadnej sytuacji (i nie napiszę kto to, zła ja :)

4. Twój ulubiony pisarz?
Stephen King

5. Ulubiona piosenka?
W tej chwili chyba "Aerials" Systemu of a Down,

6. Czy masz rodzeństwo?
Młodszego brata.

8. Lubisz "Romeo i Julię" Szekspira?
Nie lubię romansów. Cała historyjka przyjemna, ale za bardzo romantyczna jak dla mnie.

9. Ulubiony gatunek literacki?
Horror.

10. Chciałbyś polecieć na Marsa?
Lubię Ziemię ;)

11. Czy kiedykolwiek marzyłaś/eś o księciu/księżniczce z bajki?
Nie ruszają mnie takie idealne typki. Ale i tak zawsze zakochuję się w kimś niedostępnym, nie musi być idealny.

Moire:

1. Jak długo blogujesz i co sprawia Ci w tym największą radość?
To chyba mój pierwszy blog, którego jako tako doprowadzę do końca. Chcę tylko opowiedzieć historię Emily, tak długo wymyślaną. Nie lubię pisać do szuflady.

2. Kim chciałbyś/chciałabyś zostać w przyszłości?
Grafikiem komputerowym albo felietonistką.

3. Twoje pasje to...?
Łucznictwo, ćwiczenia fizyczne. Oprócz tego lubię grać na gitarze.

4. Opisz siebie w czterech słowach.
Uparta, bezpośrednia, szczera (do bólu), realistka.

6. Gdybyś mógł/mogła poprosić o dowolną rzecz, co by to było?
Dłuższe ręce.

7. Twoi idole bądź idolki to...?
KRÓL JULIAN! No i Johnny Depp :*

8. Z kim najczęściej spędzasz wolny czas?
Z mim łukiem i przyjaciółmi z sekcji.

9. Trenujesz coś? Jeśli tak, to co to takiego?
Mam znowu odpowiadać? Po wcześniejszych pytaniach chyba widać, jak bardzo jestem powalona pod tym względem O_o

11. Twoje motto życiowe to...?
Jeżeli upadłeś, trudno, jutro będzie nowy dzień!

Clove Connor:

2. Jakie owoce lubisz?
Mandarynki i jabłka.

5. Czy trenujesz jakiś sport?
No zgadnijcie...? :D

6. Ciepłolubny czy zimnolubny?
Zimnolubny, ale bez przesady.

7. Twoje ulubione ciasto?
Strucla z porzeczkami. I kołacz drożdżowy *.*

8. Czy Twoi znajomi ze szkoły wiedzą, że piszesz bloga? Jeśli nie, to czy powiedziałabyś/byś im o tym?
Nie mają pojęcia. I nie chcę, żeby wiedzieli.

9. Czy lubisz zwierzęta?
Kocham :>

10. Kiedy założyłaś/eś pierwszego bloga?
Jakieś 5 lat temu... Echh, straszna gimbaza.

Nominowałam innych w poprzedniej notce, starałam się wybierać takich, którzy nie zostali jeszcze nominowani przez nikogo. Dlatego nie obrażajcie się na mnie ;)

O DRUGIEJ CZĘŚCI
Jak czytam, niektórzy się domyślali, że na Igrzyskach nie poprzestanę, dla innych była to niespodzianka. Myślałam, żeby założyć innego bloga z inną historią, ale jestem pewna, że nie prowadziłabym go z taką chęcią. Historię Emily mam dopracowaną w najmniejszych szczegółach od początku do końca, więc będę brnąć w to dalej. Nie wiem tylko, w jaki sposób mam ją opowiedzieć. Chciałabym tak jakby "przewinąć czas" do zakończenia 74. Igrzysk Śmierci. I tak, dobrze myślicie - Igrzyska Ćwierćwiecza. Tam chcę ją wkręcić co wymaga nieznacznego naciągnięcia fabuły. Nieznacznego, bo tylko ją "dopiszę" do tej historii, wielkich zmian na pewno nie będzie. Chciałabym jednak poruszyć parę tematów, bez których nie zrozumiecie jej postępowania. Wydaje mi się więc, że pierwsze rozdziały będą krótkimi opowiadaniami z okresu 69 Igrzyska - 74 Igrzyska. Nie wiem też o czym chcecie czytać. Bo wiem, że na pewno o Tournee i Igrzyskach, na których będzie mentorem (ktoś napisał w komentarzu), więc ok, to też opiszę. Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś propozycję, proszę, napiszcie w komentarzu. Jeżeli nie, będę jechać ze wszystkim po kolei, tak jak sobie mniej więcej poukładałam. 
I dziękuję, że jesteście ze mną. Do niedawna myślałam, że ten blog czyta najwyżej cztery osoby, a teraz tyle komentarzy, nawet tych anonimowych <3 Dziękuję za wszystkie, napełniają mnie one radością i chęcią do pracy.
Pierwszy rozdział pojawi się w najbliższych dniach, bom chora.
Kocham was :3

5 komentarzy:

  1. Mogłabyś opisać też jej życie w Dziesiątce, jak przyjęli ją mieszkańcy, rodzice Liama. Opisać trybutów, jakich wylosowano przez te lata, co czuła Emily gdy patrzyła na ich śmierć. Może coś związanego z Kapitolem, jakieś rozmowy ze Snowem, tego typu rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno przeczytałabym o tym, że Emily jest mentorem i patrzy na to, jak umierają jej uczniowie oraz o tym, jak przyjęli ją mieszkańcy Dziesiątki.
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno przeczytałabym o tym, że Emily jest mentorem i patrzy na to, jak umierają jej uczniowie oraz o tym, jak przyjęli ją mieszkańcy Dziesiątki.
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, to żeby nie było - przyznam się, że czytam. Tylko że komentować nie potrafię, jeśli mówimy o komentowaniu treści, to siedzę cicho raczej. Ale zaglądam ;)
    Powodzenia z dalszym pisaniem... I zdrowiej! A ja się postaram wziąć w garść i mimo wszystko odezwać, o.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś odkryłam twój blog, zostałam nim oczarowana i z wytęsknieniem czeekam na następną część

    OdpowiedzUsuń