wtorek, 11 stycznia 2011

Liebster Awards

Zostałam nominowana przez Naomi.



ZASADY 
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania zadane mi:

1. Czy masz autorytet? Kto to jest?
Mam kilka autorytetów. Najbardziej lubię osoby, które walczą do końca i się nie poddają. Na przykład Justyna Kowalczyk czy Joanna d'Arc.

2. Co skłoniło cię do pisania bloga?
Chciałam przekazać komuś historię Emily, którą wymyśliłam pewnego dnia. Ona we mnie żyła przez jakiś rok, zajmowała wszystkie moje myśli i... cóż, nie chciała się odczepić. Postanowiłam zacząć o niej pisać, żeby nie zaprzątała moich wszystkich myśli. Chyba w jakimś stopniu się udało.

3. Co daje ci pisanie bloga?
Frajdę. Kocham takie momenty, kiedy mam wenę i wszystko idzie jak po maśle. Cieszy mnie fakt, że komuś się to podoba i ktoś to w ogóle czyta.

4. Ulubiony film i książka?
Książek mam kilka, oczywiście "Igrzyska Śmierci", "Niezgodna", "Intruz" i chyba wszystkie książki Stephena King'a, najbardziej "Lśnienie" i "Cmętaż zwieżąt". A film to chyba "Zielona mila".

5.Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Prawie wszystkich, ale najbardziej metalu i rocka.

6. Ulubiony zespół/wykonawca?
System of a Down, Metallica, AC/DC, Iron Maiden, Marilyn Manson, Simple Plan, Slipknot, Rolling Stones...

7. Jakiego rodzaju książki lubisz?
Antyutopie i horrory.

8. Lubisz żelki?
Ubóstwiam.

9. Masz rodzeństwo?
Tak, jednego brata - potworka.

10. Z czego czerpiesz inspirację?
Ze snów, większość tego co napisałam przyśniła mi się, albo została wymyślona w bezsenną noc.

11. Lubisz deszcz?
Może jestem dziwna, ale bardzo. Znacznie bardziej niż słońce.

Blogi, które nominuję:
1. Igrzyska Isabelle by Venezuel
2. Serce Lisa by Blue
6. Pieśń o północy by Vivienne Rosalie
7. Boję się jutra by Moire
9. Oddech Dementora by Ania S.
10. Niewolnicy przeznaczenia by rosmaneczka
11. Historia Rebelii by Satu

Pytania:
1. Co daje Ci szczęście?
2. Co robisz w wolnym czasie?
3. Czy to twój jedyny blog?
4. Lubisz Święta?
5. Co jest dla Ciebie najważniejsze?
6. Lubisz mieszkać w Polsce? (chyba, że nie mieszkasz ;)
7. Z jakich stron najczęściej korzystasz?
8. Znasz jakieś języki?
9. Ulubiony kolor?
10. Ideał urody?
11. Co dostałeś/aś pod choinkę?

_____________________
A tak btw. to Wielki Finał już napisałam, ale jeszcze nie opublikuję ;) Potrzymam trochę w niepewności, podzieliłam go na dwie części, jeszcze trochę dopracuję i będzie po Igrzyskach. Dziękuję, że jesteście ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz